niedziela, 24 lipca 2016

Czas start!


















Witam wszystkich przybyłych.

Jestem Agnieszka, mieszkam w województwie śląskim, mam 24 lata, miesiąc temu skończyłam studia. 

Z zamiarem założenia bloga o tematyce finansowej nosiłam się od dobrych kilku miesięcy. 
Co mnie powstrzymywało? Nigdy nie pisałam, nie jestem dobra w liczeniu, nie myślę analitycznie. 
Finanse osobiste są jednak moją małą pasję, z którą naprawdę nie mam się z kim dzielić, gdyż wciąż pozostają one w dużej mierze tematem tabu. 
Chciałabym pisać o swoich doświadczeniach z oszczędzaniem i inwestowaniem, możliwościami dodatkowego zarobku, opiniami o produktach finansowych i szeroko rozumianym dokonywaniem właściwych wyborów finansowych. Czy trzeba zainwestować w nowy telefon i porządny zegarek, bo wszyscy znajomi tak robią? Jak wyznaczać własne cele, a nie realizować cudzych? 
Wkraczam dopiero na rynek pracy, ale swoim krótkim doświadczeniu zawodowym zetknęłam się jednak nie raz z problemem bankructwa. Wychodzenie z długów nie jest łatwe, a nawet nie zawsze jest możliwe...
Warto rozmawiać o pieniądzach - są w końcu ważną częścią naszego życia, wywierają wpływ na wszystkie jego aspekty.

Ten blog będzie też dziennikiem moich zmagań z samą sobą: 

1. Dlaczego nie potrafię prowadzić budżetu i czy w końcu mi się uda?

2. Gdzie idą moje pieniądze? 

3. W co i jak inwestować !? 



Życzę sobie powodzenia ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz